Ny staaart

                            
före                       under tiden (de var röd/orange)     efter

Man ser nog inte så jättestor skillnad. De blev en avfärgning och sen la vi en lite ljusare toning. Ett steg framåt iallafall.
Annars idag så har jag skrivit nationella uppsats i 3 timmar typ, gick jättebra. Vi fick en rast och då gick brandlarmet så vi fick gå ut i snöstormen och snällt ställa oss och vänta. sen dröjde de för länge så vi fick vänta med provet men efter ett tag så.
Sen hade vi matte men istället kollade dom klart på So filmen, efter de slöjd och sen slutade vi. Kortis dag, och som vanligt när jag slutar tidigt så kommer jag inte hem. Den här gången var de ju för att jag skulle fixa håret men iallfall. & nu kom jag på att jag bara har klarat mej på en macka sen jag slutade vid 2. Så jag har inte ätit på typ 6 timmar? Slarvigt , Men de tog jag igen när jag kom hem.
Nu ska ja sova tror jag , tröööööööött

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har gaaalet fint hår :o å de växer ju jättesnabbt också ;)

2011-02-14 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0