Söndag 27/2.

Snart är de mars ju! Inte lång tid kvar alls, de är galet vad snabbt allt går. Högstadietiden är snart slut och de är dags för nytt, längtar massor..

Men - imorgon börjar de igen efter ett lov som har varit hur bra som helst! Har haft jättemycket inplanerat varje dag och de gillar jag (har hellre massor att göra än ingenting.) Även om de känns jääääättetråkigt att de börjar igen så är de bara en 'mjukstart', har inte så många lektioner. Efteråt drar jag till mberg och slösar ännu mera pengar!,och hoppar matchen som är imorgon också. Vill hinna träffa Pauline när hon är här, de händer inte ofta och de går ändå bort massor av tid när jag springer runt och tråkar i skolan.

Så vad händer nudå...? Istället för att kolla Wallander med de andra så ska jag titta lite på SO:n och förbereda lite redovisning. Men känner jag mej rätt så kommer de nog inte bli så. Får nog fixa allt till imorgon istället så att jag kan ta sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0