Dagvilsen?

Kom precis på att de faktiskt är lördag idag! Alla dagar känns mer eller mindre likadana när man är ledig. Vad gör de om de är tisdag eller lördag, nu har jag gjort precis samma saker på båda dagarna. man vänder på dygnen totalt och gör bara de man har lust till. Skönt liv, men de är dags att något händer nu kan inte gå runt å inte ha nånting alls att göra!
Men iallfall, vaknade kvart i 7 imorse och var helt tvärvaken. De händer ju inte ofta? Kollade genom korten på mobilen, har ju några ;D. Till slut måste jag ha somnat och vaknat igen haha. Gick upp gjorde mej i ordning sen så följde jag med Anna och Melvin ut på stan. Han skulle klippa sej så jag passade på att göra nånting åt ögonbrynen. Har låtit dom 'växa ut' nu för jag är trött på mina streck. Nu ska de bli formigt!! Just nu är de bara kaos men får väl ha tålamod. Sånt har jag mycket av ju..
Sen fick jag slösa pengar på ny brunkräm och nytt puder för de var tvärslut på mitt. Sved litegranna men nu har jag iallfall. Jag har också gått igenom varenda liten yta på mitt rum, kastat grejer, lagt undan de som ska sparas eller ska ges bort. Snart kommer de målare som ska måla om i mitt gamla rum och i lägenheten som jag ska flytta upp i! Kommer bli assnyggt och skönt att få lite eget. Där kommer vi nog vara mycket ;D

Snart är de skola :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0