Nere på botten är de inte alls toppen!...

En helt vanlig onsdag typ. Har rätt många lektioner men idag blev de mycket vänta emellan varje. Efter våran andra lektion blev jag som nån helt annan helt ombytt typ. Fick typ ett helt psykbryt! Alla världens problem kom till just mej och allt bara rasade haha. låter så dramatiskt men de var de också , känner inte igen mej själv.
Kanske har nåt med att göra att jag som vanligt inte kunde sova inatt , eller mitt himlans föredrag som jag ska ha. De känns inga problem att stå inför klassen å prata, de är lugnt, men jag har ingen aning om vad jag ska säga! Helt värdelöst! Nu måste jag börja rycka upp mej sånhär kan jag inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0