& så ställer man klockan på 05:45 igen..

Inte sugen alls. Får väl dra mej iväg till skolan ändå, ska bli kul att träffa folket iaf. (Min mentor säger att vi blir flera så antagligen är de någon som kommer de tillbaka till klassen.... vem kan de va?) Ah, dit och sen blabla och sen hem igen. Så kommer dagarna se ut. Va tråkig egentligen, jag gör nästan alltid samma saker? Man går upp, gör sej i ordning, väntar på bussen, åker till skolan, fjantar runt, åker hem, äter, 'olika grejer' eller träning. Men man ska väl inte klaga :). Henke kommer hit imotgon igen sen får vi väl se va som händer.
Idag iaf så har jag sprungit efter barn på lek&bus, och sen varit hos tandläkaren. 14februari → kan inte vääänta. Fan va bra de kommer bli..!
Nu ska jag lägga mej & läsa fysik, jippie nu är de igång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0