Trötter

Kom precis hem från en liten resa från Mariedamm , och jag blev ju ännu tröttare av att åka bil. & Så är jag jättehungrig så skriver lite snabbt nu..
Vi har börjat med att redovisa grejer i skolan nu (nu i slutet för att kunna förbereda oss för gymn, å de kommer ju bara sådär..) iaf, så ska vi nu börja redovisa muntligt om oss själva. I minst 5-10 min. Vem är först ut?
Såklart jag!
Så jääääkla orättvist! De sämsta är att jag har de nu på måndag/tisdag, och de finns dom som har de v. 14 och framåt osv. De innebär ju då att jag har typ 6 dagar på mej att komma på något bra, som sen kommer med lite i mitt beyg i Svenska och SO. Jippie
Tur att jag har Anna som kan hjälpa mej lite. Men får se de som att jag har de bortgjort sen, och lägger ribban högt för de andra.
Sen kom jag också på att jag skrivit ungefär 15? inlägg på de nya året, och de känns ganska så lite. 2010 var väl bloggåret, då alla skaffade de. Får skärpa mej och komma igen lite..
Nu måste jag äta , får se hur många timmars sömn de blir inatt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0