Från mysmorgon till myskväll

Nu sitter jag och fixar musik till Henkes nya spotifylista, snäll jag är så nu kommer han bli glad!
Han har lagat mat nu så jag får ta en paus! Tänkte bara dela med mig av en sak som min sötnos har gjort.
När han har bloggat här vet ni att han har kallat sig själv saker som ''Snubbelfoten'', ''Klumpedumpe'' och liknande.
Imorse fick jag ett sms kl 6 typ, och han skrev att han hade gjort något vääääldigt klumpigt.. Jaha?
Då hade han forit över sitt styre när han cyklade till sin skjuts!! HAHA gulleplutten ♥ så nu har jag fått tvätta rent och så..
Men Becca, vad säger vi.. Han kanske tar priset iallafall!!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: man vill liksom till Liseberg just för att det är bättre utbud där:)

2011-07-01 18:54:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0