9 punkter

Nåt ni kanske inte vet om mig!


Jag säger ofta ''va'' trots att jag egentligen hör.

Jag älskar dialekter, tycker det är tråkigt att jag inte har någon speciell :(

Om jag har problem med något säger jag det ofta inte utan löser det själv.
Jag tycker det är jobbigt med folk som tror att de är ''högre'' än alla andra.

Det är svårt att få tyst på mig, om jag inte pratar så sjunger jag eller så skrattar jag.

När jag börjar gymnasiet så är det första klassen som jag går utan bästavän ♥

Jag älskar att ta kort (och vara med också, haha.)
Jag gillar att resa och få erfarenheter.
Jag älskar folk som är fria att göra vad de själva vill utan att bry sig om andra. Har sina egna stilar, sina åsikter osv. Alla är ju ändå lika mycket värda! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tycker din blogg är jätte bra och kikar in här ofta. Men skulle inte du kunna fixa nån header eller design? Det ser så tomt ut :(

2011-06-18 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0