En rolig tisdagskväll.

Vi satt nyss och fikade, och mamma skulle logga in på sin facebook eftersom att hon glatt skrivit att hon fått jobb.
Jag tyckte att hon skulle skriva något (hon blir alltid så osäker när hon skriver nåt på facebook.. Det är nåt med gamlingar och datorn!!) iallafall; hon skrev lite mer kotfattat än mig och så sa jag:
-skriv så annars går jag in på din facebook och facerapear dig!
Mamma (helt skräckslagen)
- SKA DU ANSIKTSVÅLDTA MEJ??? :O:O:O


Gamlingar och datorn, som sagt.



Men iallafall, grattis lilla sötmamma till Jobbet ♥!

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, det är inte lätt alla gånger :D
Mamma var jätteemot Facebook från början, men tids nog trillade hon dit och nu är hon nästan mer aktiv än båda mina systrar, spelar spel och har sig :)

Btw, du använde uttrycket "vetni" ganska mycket på den här tiden. det gillar jag. Det gör jag och Shep ganska mycket, fast då är det mer "vetdu" :P

2014-08-28 12:38:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0