Fredag - Lördag - Söndag.

Som sagt levde vi rövare här i fredags så nu kommer bilder:














(mamma gisasde direkt rätt på vem som var vem haha)





Jättehärlig kväll!

När dom åkte så kom Henke, och sen kom pappa och hämtade oss så då bar det iväg till Öbreo (som ni redan vet).




På kvällen gick vi ut och åt på Coco Thai





När vi kom hem gick vi ut på stan igen för att hyra film. Då var klockan kanske runt 10-11. Vi kom tillbaka hem med filmen 2012. Har sett den förut med tjejerna och den är lika bra fortfarande. Man vill ju inte direkt att det ska hända hehe!

Filmen blev klar rätt så sent och jag somnade nog inte förräns halv4.
Imorse vaknade jag av att pappa ringer och frågar ifall vi ska med till crossbanan och se när Melvin åker. Klart vi ville det så på 20 minuter skulle vi äta frulle, göra oss i ordning, packa och åka.





Idag var en bra dag och han var jätteduktig!


Jag kom hem för en liten stund sen så nu får vi se vad som händer idag. Närmast nu iallafall ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0