Hejsan hoppsan.

Min farbror och hans tjej kom och hämtade mig förut, då åkte vi till crossbanan för att se när Melvin åkte. Så stadstjejen var återigen framme på platser som inte är så lämpade!
kan säga såhär.. gladiatorskor → inga bra skor för att springa runt på en lerig, sandig och blöt crossbana. Tur att jag inte springer där hela dagarna!

Jao nu låg jag och kollade på tv. Kollar igenom alla 5000 kanaler, men såklart finns det inget att se på. Men det är som det brukar! Får väl gå och lägga mig jättetidigt så att jag kommer upp imorgon. Har vänt på dygnet nu så jag lär ju få ta ett hemskt straff imorgon (eller rättare sagt, det är de andra som blir straffade av mitt hemska morgonhumör!!! Haha..)

Hoppas ni får en bra dag imorgon, tänk på mig och så håller vi tummarna för att det inte blir 30 grader varmt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0