Sen i måndags

Tänkte ta lite vad som har hänt. Har nu lagt in bidler på datorn så det blir bra!
Men jag som är så dagvilsen måste nu tänka vad jag gjorde när.. Måndag..
Då var jag med Frida!







Under första halvtimmen som hon var så fick båda sommarjobb (y)! Duktiga flickor som nu gjort lite jobb (på varsitt håll då men ändå!)

Efter det (som ni redan vet) så åkte jag till pappa. Lite bilder från jobbet:



Jag skulle aldrig kunna jobba med det här! Hur skulle jag kunna ta ner ett sånt här? Ja ifall jag skulle jobba med det skulle jag väl kunna det jag gjorde, men ändå. Det här ser hopplöst ut! Den yngsta av de som jobbar i företaget tog ner detta (jag jobbade med han kan man säga).
Men han gjorde det bra. Trädet blev ordentligt sågat!



Haha nu fick jag till det!

Idag då! Vaknade runt 10. Då fick jag beröm av pappa, han tyckte att det var helt fantastiskt att jag kunde ligga i soffan och sova medan barnen och de hade ätti frukost (innan de skulle till fritids.) Ville hade varit och killat mig i pannan och asgarvat men jag hade inte märkt nåt eller vaknat! Haha!

När jag hade gjort mig i ordning så åkte jag och pappa till något matställe för att träffa Robin. De snackade jobb osv. God mat! Sen åkte vi och kollade på några jobb som var i närheten. Det tog inte jättelång tid så när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning för stan! Det var mycket REA! Jag HATAR reor!!!!

Folk är irriterade och sliter åt sig det de vill ha. Det ligger i o-ordning och det är bara jobbigt. Min hjärna går på högvarv när det är saker är överallt så man inte vet vad man ska koncentrera sig på.

Men men, inte så grymt mycket folk idag iallafall så lite ro fick jag när jag kollade! Jag köpte:







Nu ska jag städa upp lite, packa upp och packa i nytt, för imorgon åker vi till Värmland och låsasfarmor&farfars sommarstuga!


I am so sorry that so many turned their back on you, I will never do that. You're one of those I look up to most,no one can take away my memories with you. I want everything to be as it should and that you feel as good as you can. j a g ä l s k a r d e j ♥


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0