6e mars

Jag fyller om 2 månader!! :D
Då hoppas jag att snön är borta iallfall. Är lite trött på den nu (som de flesta andra). De har varit snö i ett halvår nästan, de är alldeles för mycket de ska inte vara så. Men nu när de börjar smälta så är de så jobbigt för att de blir blaskigt, blött och smutsig, så mina vita skor åker då inte fram på ett tag, haha.
Får se vad som händer idag. Blir väl säkert lite stan, sen är de ju match sen också! Men jag kan inte köra med nya klubban eftersom att jag inte har tränat in den än.. Sämst men de går gå ändå. Har ju gjort många mål med den gamla..

Kommentarer
Postat av: Pauline

haha ja, alla tycker typ vi är lika på den bilden, hoppas du inte ser de allt för negativt ;)

2011-03-06 18:09:21
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha va kul :) nejdå de är ju bara kul ;D

2011-03-06 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0