Äntligen så var de färdigt! - eller?

Åkte förut med till hallsberg för att lämna av Linepine som skulle med tåget hem. Hoppas att de går bra för henne på tåget och att hon kommer fram :o. Har haft de jättekul nu när hon har varit nere♥ Nu har jag ingen att spela stress med :(. )
Men då när vi åkte dit så glömde jag biologiprovpappret hemma, så har ju inte kunnat kolla igenom de då. inte så smart?! Så jag får ju göra de nu istället.
För nu - när jag äntligen blev klar med kriget så ska jag hoppa över på nästa grej. Men de är snart helg och då får jag vila upp mej lite!
Nästa vecka; *operation dagsverke (tisdag) ledig (onsdag)
vecka 11; *no-nationella (onsdagen + match) och sen bara en fysikinlämning, så just nu så har vi inte så mycket! Även om de kommer ta tid med fysiken.

Nu ska jag göra i ordning lite till imorgon, sen hoppa in i duschen. Och sen förvånande nog - plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0