Day's off.

Så var det söndag igen då. I helgen har jag shoppat, shoppat och shoppat. Fy på mej - måste hålla mej tillbaka nu för det är dags för Stockholm snart. Rätt så exakt om 3 veckor. Galet kul ska det bli att dra iväg på en massa shopping och så vidare!

Nu sitter jag och pluggar och väntar på solsidan. Sista avsnittet , och det har man ju hört mycket om.. Sämst att massa i klassen laddar ner dem och sen sitter och berättar (fast ingen vill),


Men det har varit något som gjort söndagar roliga iallafall!

Men det här är en såndär bra söndag - ska till tandl för sista gången på nåt år imorgon. Så jag stannar kvar hos pappa och åker hem imorgon! Efter skolan ska jag nog till Henkepenke tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0