Det är inte okej !

Vill verkligen inte ha en massa mera snö nu! Är så innåt tusan trött på de, som dom flesta andra!
Menmen, det vara bara att hoppa i snön med mina korta converse och försöka göra allt för att inte bli blöt. Någon stackare hade skottat små gångar i skolan, haha det kan inte ha varit kul. Igår fick dom klippa gräs och idag skotta undan snö. Njae sån förändring var det kanske inte men det känns så.

Vi är trötta på det här med snön och det, tycker synd om oss själva - hur är det för dom i Japan då? Helt sjukt.

-

 

Annars idag så blir det att spela match sen! Efter åker jag till pappa. Har saknat dom, var ett tag sen jag träffade dom! Imorgon ska jag döma med Becca, och sen får vi se vad som händer mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0