Helt slut

Sommartid nudå! Men kan inte säga att jag tycker att det är sommar om man kollar ut nu, eftersom att det snöar. Sug på det, jag som har tagit fram vårjackan. Får väl se hur pass kallt det är imorgon.
Annars så har jag spelat sista matchen för säsongen idag. Gick helt okej, eller nja. Men vi vann iallafall , 3-2. Kände mej helt borta under matchen, det blev inte många timmars sömn inatt. Så trött och sen spela match på det, inte det bästa men det fick gå ändå. Efteråt tjatade alla till sej att de ville äta på mcd, så så blev det.
Jag kom dit med min lilla sallad (a) hatar mcd :s

Ska kolla lite på tvn och sen måste jag ta igen de timmar jag inte sov inatt. Att va så trött funkar inte ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer med bloggen?

2011-03-28 19:44:57
Postat av: Anonym

vad? :P.

2011-03-28 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0