Osocial

Är för lat för att blogga , och har dessutom inte haft mycket att blogga om serrni. Men nu tar jag tag i det.
Tema-dag idag, BackPacker eller nåt sånt?
Vissa klassrum var omgjorda till länder. Så skulle man ta sej emellan dom osv. Haha, jag hade skitkul. Även om halva min grupp var borta så blev det bra ändå. Tror att vi kommer klara oss bra, även om vi kanske inte vinner.
Olika stationer/länder/saker att göra:


USA.


Island. Jag och Becca fick göra skitjobbet :'( Så jäääääkla äckligt var det, lukten satt kvar i flera timmar efteråt trots allt tvål och vatten.. Men medan vi kämpade med att hålla kvar äckelpäcklet på brädan så stod alla andra och skrattade åt oss. Men , jag är stolt över oss iallafall.. (Även om de andra lagen hann med båda, och vi inte ens halvägs med den första..)

Argentina - ingen bild. Var förövrigt det tråkigaste jag nånsin gjort, typ.


Kina. Jag, Becca & Vickan var de första 9orna som slog en grupp från 7an. Den ni, tjejer kan bäst!
Den va lätt, få lampan att lysa.









Egypten (Egyptien) Svara på frågor, sen dra in någon i papper = en mumie. Sen att bygga upp så många klossar som möjligt. Självklart var vi bäst, och använde alla klossar. Rekordet: 2.28!
9B:1 bäst idag tycker jag allt! (stolt ledare här va, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0