skratta tills det gör ont

Jahapp de var den matchen de. Inte världens bästa, det blev 2-2. Men det är okej, Sabina fick hoppa in som målis när stackars Fridusen åkte på ont i knät. Sabina var iallafall grym, asmodigt av henne att ställa sej. Ett riktigt jäkla bra lag är vad vi är!♥ Blev lite stolt att mitt mål gilldes (eller att domarn såg att det var jag) lite ego. Men att göra mål är bara härligt tycker vi!


Nu lyssnar jag på rågammal musik, skitbra ju. Det var bättre förr! Eller inte med allt.. Förresten fick vi äta med plast tallrikar/muggar och sen kom det platsbestick också, för att en diskmaskin var trasig. Haha, det var riktigt lyxigt måste jag säga!

Imorgon har vi ett engelskaprov visst, hoppsan och kors i taket. Det är bara att dra fram böckerna och tröka in det. Men det är inget svårt så behövs nog ingen råpluggning iallafall. Räcker med att kolla igenom det några gånger.


Nu är A i Sverige igen! Har varit tomt utan dom.. Kan ju bara gissa vad vi kommer få höra en massa nu, blir kuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0