So-uppsats(er)

Redan torsdag då! Veckan har gått sjukt fort.
Men jag kan inte låtsas att det är helg än - måste göra sista rycket nu med lite SO. Hade so prov idag, och det gick skitbra. En kvar typ så vart det klart, och jag är aldrig klar snabbt på prov. Det var några svinlätta frågor bara.. Men det var som vanligt ett G-prov, så VG-MVG är hemprovet. Som vi har 24 timmar på oss att göra (handlar om religioner så det går nog bra). Men är inte alls sugen eller på sånt humör men det är bara att börja. För det är det jobbigaste - att börja. När jag väl har gjort det går det jättebra..Men det är en lååång väg dit.. Usch vad tråkigt! Ska försöka hinna att göra en till uppsats (so också..) när jag ändå håller på, så får se hur lånd tid det kommer ta.

Imorgon är det äntligen fredag! Galet va skönt det ska bli!
 


Kommentarer
Postat av: _

as fin ! :)

2011-03-24 21:01:41
Postat av: Johanna ;)

Vad var det för frågor på provet? :P

2011-03-25 08:25:52
Postat av: Anonym

Jadu de var lite olika ;) men jag gjorde inga extrauppgifter så du klarar dej på att bara läsa boken :)

2011-03-25 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0