Söndag 13/3.

Riktigt bra helg - rakt igenom! Började i fredags med att vara med Beccis

Igår kom Henke hit som jag skrev.. Blev att kolla melo på kvällen, jag tror att de blir ganska bra med Saaade där borta. Även om de inte var vad jag ville. Hoppas de går lite bättre än vanligt iallafall. Svenskar är väl inte överdrivet bra på att rösta fram rätt sådär.
Men en dum sak - varför ska folk från andra länder rösta i finalen som är i Sverige? Då ska man ju rösta på den sämsta så att de inte får nåt bra motstånd. ;D


När vi vaknade imorse så gick vi upp och gjorde mat på en gång. Jag är en riktig frukost-människa men Henke tyckte att de var bättre att göra mat på en gång. Så snäll som jag är stallde jag mej och gjorde pangkakor. Sen åkte vi in till Asund för jag skulle spela match. De var inte direkt nån jättebra match. För mej blev de bara en assist idag, och en jääääätteonödig utvisning (men de kanske alla utvisningar är??..)
Den slutade 7-2 till oss.

Nu är jag hemma själv - sköööönt! Mina planer är väl att plugga en massa kemi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0