Söndagsmys

Vilken seg dag! Blev ingen match för mej idag. Har inte alls mått bra idag, har frysit nåt galet (myycket mer än vanligt). Har varit trött och hängig. Tog tempen och så hade jag feber. Så jag fick lägga mej i soffan istället och jag sov lääänge. Men tjejorna vann matchen iallafall, 5-4 tror jag att de blev! Mina flickor gjorde mål också.

Bästa bilden jag hade med dom på? Haha (y)

Även om jag mådde sämst idag och hade mjukiströjan och knut på huvet så tvingade jag på mej mina nya jeans..Tänkte att jag skulle gå in dom lite



men nu har jag dumpat dom och mjukisbyxorna åkte på istället. Skööönt.

Annars så ligger jag i sängen med datorn och lyssnar på melodifestivalsskivan. Faktiskt rätt många bra låtar som jag inte lyssnat på innan direkt. Men fasen att Pernilla åkte ut! Då får Nicke Borg vinna istället, hans låt är a s b r a!



men bra avslut på dagen iallfall, både avsnitten av Solsidan och Time out var jätteroliga!
Får se hur de blir imorgon, får se om jag har nån feber eller om de blir nån skola. Kanske är hemma och vilar upp mej lite, men då kom jag på att vi har ju o.p på tisdag och studiedag på onsdag..Skulle vilja ha hem min kemibok, har ju snart nationella i de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0