Dan före dan (eller nje det är mindre än en timme kvar..)

Sista inlägget som 15åring :D.

Imorgon kommer jag antagligen bli väckt jääättetidigt, och sen är jag hemma själv en stund och får fixa och en massa sånt, innan Cornelia, Becca och Johanna kommer hit. Runt 9! Men varför inte..
Sjukt skönt att vara ledig iallafall, och att det är helg efteråt så att man kan sova ut i helgen! (Eller på lördag ska jag till Mberg tidigt så ingen sovmorgon där heller...)

Har iallafall kollat alla väder-sidor till imorgon (har ju skrytit om att det alltid är så bra väder på min födelsedag) men det ser ut att bli snett imorgon.. Men 12 grader får jag nöjas med, bara det inte snöar eller regnar så är det okej! Jag kommer ha en jättebra dag vilket som!

 

         





En bild från min förra födelsedag när vi var i Örebro med klassen! Underbar dag var det , och det kommer det bli i år igen. Jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0