Huvudvärk

Var på mberg idag och hoppsan , råkade köpa en ny avslutningsklänning (a) Men den här gången är jag jättenöjd, den vart jättebra så nu vill jag knappt ta av mej den! Så vi skiter i att hämta ut den jag beställde för det kändes inte riktigt rätt med den. Ska nu bara försöka hitta något att ha på middagen också!

Imorgon blir det ingen handledar/bilköregrejes kurs för mej, vi fick förhinder. Men kommer göra det så snart som möjligt. Och bra var kanske det att jag inte ska dit ~ svettas som fan i ena stunden och dyngfryser i andra, kan vara tecken på att det är nåt som inte är bra? Som ni ser på rubriken så har jag huvudvärk och jag hoppas att det inte är migrän. Vet inte riktigt vad jag ska göra, Rickard och Manne kollar på Terminator så det som finns att välja på är väl att kolla på den/somna till den eller helt enkelt sova. Känns lite b men vi får la se. (Lägg märke till mitt roliga rim där!)

Ska gå och beundra min snygga klänning nu! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0