I ensamheten

så sitter jag nu och äter frukost. Lite tråkgt idag faktiskt, ingen ville sällskapa mej. Haha, Mannepanne ligger i sängen och ska vara hemma, och mamma skutjsar barn/jobbar! Ska väl ta tag i det sista nu och sen får jag träffa folk i skolan istället!

Idag är det Klassiker-dag. Till klassikern ska man springa/gå, åka skidor, cykla och simma. Jag har gjort allt det (Johanna också) Men vi fick iallafall följa med till G-vik för att simma, för bussen blev inte full! :D

Vi ska även stå och heja på Becca också när hon ska göra klassikern!

Nu ska jag gå och leta i garderoben efter nåt att vettigt att ha på mej. Kan mycket väl bli ett besök i mammas, som vanligt.
Men idag känns det som att det kan sluta med mjukisbyxor!


Kommentarer
Postat av: M E L I N D A n y r é n

vara med i dagens blogg kanske? Du vinner en länkning och jag väljer ut vinnaren! :)

KRAM

2011-05-19 07:48:07
URL: http://melindanyren.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Härligt:D

2011-05-19 08:46:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0