New tomorrow - A friend in London.

Dirket när jag kom hem så drogs den på, med höög volym. Den fastnar grymt bra (har sjungt den hela dagen) Tycker att den är lite småttbra! Irland var också bra.
Dagen idag var iallafall svinbra, drar lite kort :
svenska - hade redovisning , gick jättebra.

bild - jag och Becca hade nästan sönder våra arbeten helt :s men de går såklart att ordna, nu har jag bara lite småfix kvar.

idrott - hade en lektion med Jacob, brännboll. Var jättekul.

engelska - spelade nåt konstigt spel med Johanna och Becca.

Vi gick till Ica för att köpa godis till filmen (spanska) den är asäcklig nu så Becca, Cornelia och jag sitter och skriker. Vi hade också genomgång på vad alla skulle ha på sej på avslutningen. Ska bli så jäkla härligt, jag längtar!
matte- hade en snurrig vikare

Efter det fixade ja, Edvin och Jacob lite, sen lekte vi i nån lekark!

Det var min dag det.


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-16 23:44:34
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0