Nu är det bara det sista kvar!

Planering (några veckor framåt)
imorgon, måndag: vanlig skoldag. Vissa lektioner hoppar jag över eftersom att jag är klar med allt.
tisdag: Stockholm med min härliga klass! Sover kvar till..
..onsdag: vi åker hem på dagen
torsdag: ledig
fredag: Lov. Ska träffa Johanna, Cornelia och Becca och ha de trevligt!


Helg

måndag: ledig, fixa håret.
tisdag: till Falkenberg med klassen.
onsdag: Falkenberg.
torsdag: åker hem (tror ja?)
fredag: ledig, ska antagligen till Hallsberg och kolla när folket tar studenten.

Sista veckan är det städning, Sunedag pensionärer ska vi va... (eller vad var det mamma? ;))
Brännbollsdagen och sen avslutning! Underbart!

Fredagen på avslutningsveckan ska vi också till Skara för Sista natten mé gänget!



såhär mörkhårig var jag i julas! Jag kommer helt klart sakna det, men det är dags för att prova något annat nu under sommaren!


Kommentarer
Postat av: mamsen

haha ja du ;)

2011-05-29 17:32:43
Postat av: Anonym

de gick snabbt :o

men vadå ?

2011-05-29 17:36:13
Postat av: n

haha nu förstår jag!

2011-05-29 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0