Snubbelfoten gästbloggar - igen!

WOOHO! mannen, myten, legenden Henrik Karlsson är tillbaka i bloggvärlden!! ... dvs så är Niccipicci ute och reser igen.

En än gång så har min biff rymt till huvudstaden, denna gång tillsammans med klassen.
Dom skulle gå på massa museér och greja men ja gissar på att det blev mest shopping så vi får se hur många kassar hon kommer hem med ;)
Sen skulle dom på Gröna lund.. då är det ganska tur att jag inte är med för jag hatar allt vad berg- och dalbanor heter.
ja är livsfarlig höjdrädd så grönan är verkligen inget ställe för mej.. ja minns när vi va där med min klass i 8:an och då var jag frivillig väskhållare för dom som åkte ;) passade mej perfekt för då slapp ja åka alla äckliga grejer.. hahaha jag är stenhård ;)
Iaf så kommer dom hem imorrn och de är väl tur det för jag håller på att sakna ihjäl min Nicole :s ♥
Saknar dej älskling :( ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0