Tisdag 17/5.

Hallåhallå. :D
Kände för en lite annorulnda början för en gångs skull!
Har precis kollat på Desperate Housewifes med en snarkandes lillebror bredvid mej och kemiboken upplagd. Har prov på Eld och brand på fredag, men det ska nog gå bra det! Sen har jag lite SO:uppsatser som jag verkligen skulle behöva göra men vet inte när det ska finnas tid för det - så det är bara att sätta sej ner med det. Det får jag ta imorgon!
Nu tänkte jag måla naglarna, och sen lägga mej. Det kan inte vara så normalt att vara såhär grymt trött som jag är. Trots att jag sover rätt mycket. Jaja det får lösa sej med the time.
Men tvn styr mitt liv just idag, Cougar Town började precis. Haha sjukt kul. Men skitsamma, avslutar det här inlägget; Godnattgodnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0