Tisdag 3/5.

Har varit två saker idag; frusen och trött (småsur). Det började redan imorse då henkes mobilalarm ringde 10 minuter före min, alltså väcktes jag 10 miuter för tidigt :( katastrof. Han gick upp och gjrode sej lite i ordning, men inte blev jag gladare när han kom tillbaka och sa att det var snö ute. usch, jag säger bara det.

Innan jag gick till bussen så behövde jag ju knappt öppna dörren innan kylan bet mej i näsan :s Men det var bara att gå ut, behövde som tur var inte vänta länge på bussen!

Direkt när jag kom hem från skolan så åkte tjockiskläderna på, och 2 halsdukar + mössa och vantar. Och det värsta är att jag inte heller överdriver. Det ska bara INTE snöa!!! 3 maj förfan det ska vara sol!!!!!!

Nu ska jag lägga mej under massa filtar och kolla tv, sen ikväll ska jag in till stan för att klippa mej. Bort med allt säger jag bara jag orkar inte med det. Men det skulle jag åmgra så det lär inte hända ;D



Men lite hårsnack nudå:
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår just nu. Det har inte varit så jätteslitet men när det började bli det lite så la jag bara av med att platta/locka det så mycket. Men det har ju inte gjort nån skillnad kan jag ju säga. Så jag toppar bort det slitna. Saken är ju den att jag vill ha lååångt hår på avslutningen, det är ju dit jag vill! Och alla säger att jag ändå har så långt hår även om jag skulle klippa bort några centimeter, och ja det vet jag med att jag har men jag vill ju ha det långt på avslutningen och på en månad växer det inte jäääättesnabbt!

Men man vill ju ändå vara fin och fräsch på avslutningen. Ett tag var jag inne på att chocka alla och bara klippa bort ganska mycket, men det skulle jag nog inte klara av än.

Så det får hänga kvar tills efter avslutningen, då får jag börja om på nytt.
Färgen är också som jag är grymt osäker med. Att gå från blond till mörkt är jättelätt, men det är svårare att gå från mörk till ljus (men såklart går det.) Jag hade tänkt att köra på mörkt igen, men sen kom jag på att isåfall gjorde jag ju avfärgningen för ingenting. Det som var tråkigt efter att jag gjorde den var att ingen såg skillnad och att jag typ blev rödhårig (av toningen.) Jag ser självklart att jag är ljusare men det är lite rött ialalfall.
Så nu är jag mittemellan typ och kan välja att bli ljusare eller mörkare. Och då tror jag att jag ska testa att bli ljusare eftersom att solen ändå i sommar sen kommer bleka det.

Nu sätter jag punkt här och ska leta på några andra vantar, byee





förresten så fyller min underbaring år imorn!!! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har riktigt fint hår så jag tycker att du ska spara på det. Färgen så skulle du passa i vilket som!

2011-05-03 18:13:28
Postat av: Anonym

Ah de har blivit långt så jag kan inte klippa av det än :) hehe tackdu !

2011-05-04 06:46:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0