It's all about the hair

Just nu är jag inne i en period som handlar om håret.

Jag är helt för förändringar - men jag vet inte hur jag vill/ska göra. Först var jag ljus, sen blev jag mörk, sen avfärgade jag håret och blev brun/röd/koppar/orange(?!) haha, och nu ljust igen. Men jag vet inte... Älskar att vara ljus men jag tycker det är finast med mörkt hår.

Jag har slutat platta/locka håret utan låter det vara (tur att jag har självlockar så jag slipper fixa det så länge) så håret är ju såklart mycket fräschare nu,men det som jag är rädd för är ju att när man har mörkt hår syns det mycket mer om man har shleeetet hår (ljusa prickar på topparna) . + att det är ju så jobbigt att hålla på att färga hela tiden. Det är så hemskt fult med mörkt hår med ljus utväxt... Då är det finare att vara ljus med mörk hårväxt... Fast... helst vill man väl vara nyfrissad jämt :D

Kort på en mörkhårig Nicole!

              



FÖRLÅT för alla kort men ju mer bilder jag laddade upp ju mer vill jag färga! Ahhhh...


Kommentarer
Postat av: Pauline

jo nu är det bra! :) grått.



du är jätte fin i mörkt (fast fin i ljust med) färga! :) jag har ju färgat i dag tycker det hör vintern till :)

2011-11-18 21:51:11
Postat av: Jossan ★

Jag tycker du är jättefin som brunett Nicooole! :D

Självklart i ljust hår också men ändå :)

2011-11-20 00:17:38
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0