We found love

Ni kan ju knappast ha missat att jag har min Henrik, världens bästa och finaste kille! Alla tjejer har väl varit 10 och suttit på sitt rosa rum tillsammans med sin bästa vän och pratat om hur en bra kille ska vara. Och vet ni vad? Jag har lyckats så sjukt bra! Asund är ju så litet så jag trodde nog inte att jag skulle hitta någon bra här, men det är jag och min tur! Jag har hittat min fina kille som jag ville när jag var 10 och som passar mig så bra!

Men till saken...
Nu är det ungefär precis ett år sen jag och Henke träffades för första gången. Att det har gått så snabbt! 



  



   




Jag tvivlar inte en enda sekund på att du faktiskt är världens bästa, finaste, underbaraste, härligaste, grymmaste pojkvän! ♥

Med detta säger jag: imorn ska jag till min saknade teknist ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0