For now and tomorrow.




Jao, vad har jag gjort nu på kvällen?
Sprungit. Kylan bet mig i öronen direkt när jag kom utför dörren så det var skönt att få springa sig varm och sen hoppa in i en fett varm dusch!
Kollat tv. Ensam mamma söker in my heart. Underbart program (trots att det var reprisen som jag redan sett.)
Packat. Inför veckans härliga äventyr. Jag kan INTE vänta!!!

Och nu ligger jag här, på samma ställe som jag oftast bloggar på. - i sängen med datorn i knät. Smsar med mina båda konstiga underbara. Ska lägga ihop datorn och lägga upp pluggböcker och bara kolla igenom.

Vi hörs imorgon. Jag har engelska, religion, engelska, historia och samhäll imorgon.. Dagen går rätt fort och det är bra för imorgon har jag en massa mysiga saker inbokat! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0