21:31

Så var den måndagen snart förbi! :)
Hade lite skolgrejer att göra men datorn la av, men har jättemycket tid på mig imorgon att färdigställa det. Egentligen har vi sovmorgon till 10 men jag och Cornelis åker in som vanligt och får det där gjort.

Nu kollar jag på Hollywood fruar. Ogillar starkt både Agnes Nicole och Gunilla. Vilka troll. Stackars dem som måste stå ut med dem oftare än varje måndag haha. (OKej att det inte är tvunget att kolla på men jag måste ju se Isabel och Maria ;))



Har inte bestämt mig för om jag ska gå och lägga mig eller kolla det som är kvar... hm.
Måste i vilket fall som helst gå upp sen och kolla vilka av killarna som gick vidare i Idol. Vet inte riktigt själv vilka jag hoppas på så det blir kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0