Dag 1 - Något jag är beroende av.

Det finns mycket såklart! 


Människor runt mig är jag är mest beroende av; Mina underbara kompisar, familj och pojkvän












♥♥
Sen min stora fina familj/släkt som det finns tusen bilder på men inte på datorn!

Musik. Sjukt beroende av det. Kommer aldrig sluta lyssna på musik för det har för stor del av mig.



Om man ska tänka på saker så är det väl telefonen. Man har liksom allt i den: nummer, internet, musik, kamera osv. Musiken och kameran är bland det viktigaste i den tycker jag. Sen är det ju bra att man kan ringa och smsa, det underlättar ju en del.



Jag är helt kär i hårgrejer och smink. Håret måste jag ju ta hand om bra när det har blivit långt och min sminkväska väger ton. Det är också en sak som jag är beroende av,faktiskt. Älskar att göra mig i ordning,speciellt efter några dagar som ofixad :)

 

 


Och en sista sak som jag kommer på nu; Tuggummi! Det är galet vad mina tänder borde ha blivit knasiga för allt tuggande på tuggummi. Käken borde ha hoppat ur led. Haha! :P Är väldigt noga med att sköta tänderna, tycker det är asäckligt med såna som inte bryr sig och ens borstar dem. Men det är ju min åsikt och det är upp till alla!

 

 

Detta var vad jag kom på nu!


Kommentarer
Postat av: M*

- hoppas du får en bra dag :)!

2011-09-01 13:36:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Pauline

haha har du å läst den? läser skolböcker nu så hinner inte så mycket. Men den verkar bra :) har du läst rosings den nakna sanningen eller graafs det ska bli ett sant nöje att döda dig? om blir det nog för mig härnäst :)

2011-09-01 18:00:18
Postat av: MADDES

Igår kväll var jag ute och tog några öl med mina vänner. Gör du nu?

2011-09-01 18:45:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0