Dag 4!

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – En i himlen som jag saknar
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 25 – Mitt favoritplagg
Dag 26 – Detta ångrar jag
Dag 27 – Den senaste filmen jag såg
Dag 28 – En dag jag saknar
Dag 29 – Mitt favoritgodis
Dag 30 - Framtiden

En bra film.. hm. Finns många som är bra.
Den gröna milen är egentligen min favorit. Jag vet faktiskt inte varför. Hade hört att den skulle vara bra och så gick den på tv, så jag satt envist uppe till halv1 för att se klart den. Jag tyckte att den var mer än bra. Egentligen vet jag inte vad det är som gör att den är så bra, jag tycker den är stark och fin.. typ. & sorglig. Men nu var det ett tag sen jag såg den, känner att jag inte skriver detta så bra :P Har liksom glömt bort lite delar av den nu.



Sen gillar jag A walk to remember, Just go with it och så vidare.. Roliga filmer är de som jag helst kollar på! :)
Jag kollar ganska mycket på film. Hos mamma hyr vi ganska mycket på tvn och hos pappa har de alltid 20 filmer som de hyr. Så det finns alltid nånting att kolla på, goodie! :D Det är skönt att slappna av till film men jäkligt jobbigt om det blir för länge att sitta still ;) !

Kommentarer
Postat av: juliaa

gud´vad bra !:D

2011-09-07 20:25:40
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0