Dag 5 - Något jag använder varje dag.

Dag 1 – Någonting jag är beroende av
Dag 2 – Hur jag ser på mig själv
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – En bra film
Dag 5 – Något jag använder varje dag
Dag 6 – Ett oförglömligt minne
Dag 7 – Min favoritplats i huset
Dag 8 – Någonting jag inte äter
Dag 9 – Min favoritårstid
Dag 10 – En plats jag vill tillbaka till
Dag 11 – Ett filmtips
Dag 12 – Internetsidor som jag besöker varje dag
Dag 13 – Något jag är nöjd med
Dag 14 - Något jag inte gillar
Dag 15 - De som jag litar mest på
Dag 16 – Något jag alltid har med mig
Dag 17 – Ett foto jag tagit
Dag 18 – En person som inspirerar mig
Dag 19 – En bild på mig
Dag 20 – Ett boktips
Dag 21 – Något som jag längtar till
Dag 22 – En i himlen som jag saknar
Dag 23 – En härlig känsla
Dag 24 – Personer som jag umgås med
Dag 25 – Mitt favoritplagg
Dag 26 – Detta ångrar jag
Dag 27 – Den senaste filmen jag såg
Dag 28 – En dag jag saknar
Dag 29 – Mitt favoritgodis
Dag 30 - Framtiden

Det här var nog den första lätta frågan! - Smink!
Jag tycker det är skitkul att sminka mig. Alla klagar och säger att de egentligen inte har tid men går upp tidigare för att fixa sig. Jag går upp tidigt för att jag vill fixa mig. Jag älskar att fixa mig, fixa andra. :thumbup: När jag kommer hem efter skolan är det inte ovanligt att jag ställer mig framför spegeln och sminkar på mera för att testa nytt osv. Skulle lätt kunna tänka mig att jobba med det, men det kommer ju inte ta lång tid innan vi har överproducerat en massa stylister och så.. Så samhäll blir bra för mig så kan jag välja som tusan sen! :) En sminkande psykolog skulle passa utmärkt! Hihi.


Tänkte jag skulle visa kort nu då, men har inga bra på den här datorn. :) Men visar den här ist

 (Min näsa ser enrom ut hahah!) Iallafall.. Jag har mörka ögonfransar vanligtvis, men när jag var hos min faster (som jobbar med sånt) så färgade vi både fransar och bryn. Det är viktigt också att kunna vara naturlig och därför känns det fräscht med mörka. Men ännu fräschare när man vet att man gjort något med dem.
En annan sak som jag har tänkt på, är att när jag ska gå osminkad och ska undvika att se trött ut så lägger jag på primern i vanlig ordning (som man egentligen har på när man har smink) men på med den så ser man lite piggare ut. Min ser ut såhär:

 Där fick ni ett tips också ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0