Friday morning.

Godmorgon. Sminket är pålagt och nu tänkte jag passa på att värma mig med datorn på magen. Så skönt så. Annars... det ser ut att vara kallt ute idag :( men det får bli tights ändå. Det enda problemet är att min gråa tjocktröja ligger i tvätten så jag måste leta på någonting annat att ha över. Nu måste man ha tjocktröja eller långärmat för att inte dö av kallskador!


Nu ska jag väl fortsätta att göra i ordning innan det sen är dags att fara till skolan. Ha en bra dag! :)



Tänk när man kunde ha shorts på sig....det blir det inte idag!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Usch ja nu började det regna här också, fick iaf en timmas sol på förmiddagen...

2011-09-02 11:35:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0