Inget vilohem

Varje dag när jag kommer in för dörren och låser igen så blir jag så glad för att jag är hemma. Sååå skönt att äntligen komma hem! :O Och speciellt idag. Har varit trött och så har vi haft sjukt sega lektioner. Det blir inte roligare av alla uppgifter som man får hem.. vi klagade på våran klassföreståndare för att vi får så mycket i perioder + att han gav oss en jättesvår uppgift. Men det var inget vilohem vi hade kommit till sa han bara och asgarvade. Ojojoj. 
 


Men istället för att försöka sig på den svåra uppgiften som han gav oss så fick jag lugna ner min vän Cornelia som tror att hon har fått en tumör. Ibland undrar man hur det står till! Hon har frågat mig en massa och sen googlat runt.. Haha sötan.





Men det är nog ingen fara.. jag kommer få drass med dig tills vi går ut. Men jag ska iallafall sjunga always för dig någon gång! Haha! ♥

 

 




↑ till min tokfia som är Bon Jovi fan..

Kommentarer
Postat av: Cornelia Karlsson

hahahahaha vad gullig du är!



Loveyou<3

2011-09-19 19:46:16
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0