Inte som alla andra , men klumpig.

Jag var aldrig klumpig/klantig när jag var liten. Jag hade koll på alla kroppsdelar och var aldrig den som behövde ha bandage eller gips. Blev överlycklig (åt Becca ;) ) när hon fick sitt gips när hon bröt armen.. Det var så nära 'jag' har kommit att bryta något (och det var inte ens jag. Bara nästan!)
Min dröm var att bryta något... haha kanske inte rikigt, för jag hör hur sjukt det låter men.. Jag ville väl känna hur det kändes antar jag.

Men nu... Något jobbigt hände mig för ett tag sen :S

Jag skulle hoppa ifrån dörren till sängen (fråga inte varför men det händer ibland..) men så när jag landade i sängen så slog jag i foten i dörren!!!! HAhAHAHAHA fattar ni hur sjukt kul det måste ha sett ut? :D Nog för att jag gör otroligt crazy saker ibland, men det där? :O Blir ju rädd för mig själv. (Och jag skrev att det händer att jag hoppar ifrån dörren till sängen, men jag har aldrig slagit i något. SKa jag ta det som att jag har växt? :D :D )

Dock inget brytet... men foten är någon storlek större! ;)




Precis efteråt.. Syns inte så mycket men .. hehe lovar er att det gör det i verkligheten!


Detta får jag lägga under kategorin 'Speciellt'! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0