Senare än tänkt.

Kom hem för en stund sen.
Vi var alltså där liiite längre än vad vi trodde ifrån början. Vi började säga runt 7, halv8 att vi kanske skulle ge oss.. Men sen så började man snacka om på nytt och klockan drog iväg. Det sista som hände var att katten smet ut så då fick vi ge oss ut på kattjakt innan vi kunde åka hem. Haha!

Men somsagt ; hemma nu i min underbart sköna säng ♥ Lovar alltid mig själv på morgonen att jag ska lägga mig tidigt så jag kan sova längre, men så blir det inte alltid så. Men imorgon ska jag det!

Och imorgon är det redan torsdag!! Dagarna/veckorna bara swischar (haha) förbi. Helt sjukt.Ska bli sååå skönt med helg! Finns lite att plugga..
Var på en 'föreläsning' i skolan förut, med syon, och han sa att de här 3 åren är snart gjorda så man borde ligga i från start. Jag blir påmind om att det allt finns lite plugg att göra ;)  Men!!: först sova!



Trött tjej säger godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0