We're dancing the stress away.

Time for att blogga! :)
Första delen av dagen så sprang jag i regn, visslade åt barnen och snorade... Skulle ha dömt 4 matcher men snälla Nicole tog den 5e och sista också. Så 5 matcher. Skulle aldrig göra om det! Men nu är jag klar och jag har räknat ut att jag aldrig egentligen kommer behöva sätta min fot på IP igen.. Lite sorgligt. Där har jag varit några gånger i min barndom hehe ;)



När jag var klar där så gick jag och Henke och mötte Beccis! ♥
Vi gick ner på stan för att kolla till Chokladsalongen.. Sen delade vi på en sallad tills min familj blev klara på bion (de såg Bilar 2, var tydligen inget att ha) Men då åkte vi hem iallafall.

Nu har Henke också åkt och mina planer för kvällen är inte så många.. eller jo jag ska plugga religion, leta innebandyklubba, kolla sommarspelen/idol och göra i ordning för imorgon.
Det blev en del att göra iallafall :) Ska försöka börja blogga lite mer nu!

 

Min fina Beccis mitt uppe i pratet :)



Och så resten av sällskapet .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0