Nyårslöften?! OCh den obligatoriska listan!

574860_471404056241098_1617783711_n_large
 
Tumblr_mfv11ye8ie1rmkkwzo1_500_large
 
Är det någon av som tänker såhär?
Det är ju faktiskt så att man ser ett nytt år som en ny början. Men till vad? Varje dag är ju en ny början till att du kan förändra dig själv eller göra vad du egentligen vill. Det är ju bara det att man följer mönstret ;]
 
Börja träna? Gå ner i vikt? Sluta äta godis? Sluta röka? Sluta ha för höga krav på sig själv?
 
Var bara snälla mot er själva vilket mål ni än sätter. Allt går ju att fixa ifall man bestämmer sig. Sluta inte träna efter någon månad (om du inte går på mina pass, det blir så jäääkla trångt i hallen!)  Men annars, nej. Det är du som vinner, du som mår bättre och blir gladare. 
(↑ ett exempel, man kan dra samma paralleller till de exemplen jag gav.)
 
Nyfikna på mina mål?
 
Har inte så stora mål, men de är ändå ganska stora för mig. Skriver inte ut allt och fullt ut men; vara mer snäll mot mig själv, testa/våga mer etc. Jag ska också sluta se det som livsavgörande ifall jag inte tränar en dag = alltså träna mindre och fokusera på viktigare delar. 
 
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag höll det!

3. Fick någon du känner barn?

Ja :]

4. Dog någon som stod dig nära?

Njaa inte nära, men ändå "nära"

5. Vilka länder besökte du?

Malta!!

6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?

Haha, jaa... 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas från 2012?

11 januari (as usual), när vi for till Malta.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Att jag har klarat mig så bra som jag gjort, trots olika omständigheter.

9. Vilket var ditt största misstag?

Hur jag såg/ser på mig själv.. 

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Får det mesta (med risk att låta bortskämd , inte meningen)

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Smink...

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Väldigt mycket ♥

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Trodde mitt liv var över när jag fick bihålsinflammation, annars bara lite småsjuk :D

14. Något du vill ska hända 2013?

Mycket jag vill.. 

15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?

Jag mår nog alltid bra mer eller mindre. 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Skolan kanske. 

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Träningen, oroat mig osv. 

18. Hur var din julafton?

Toppen!

19. Blev du kär?

Det var jag sedan innan ♥

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Vet inte. 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nej?

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Carolina Gynnings tror jag!

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Sons of midnight haha :D vet inte riktigt!

24. Önskade du dig något som du fick?

Såklart.

25. Önskade du dig något som du inte fick?

Nej

26. Vilken var årets bästa film?

En gång i Phuket!!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade! Hihi

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

De fina omkring mig. 

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Inget speciellt... Vissa dagar skittråkiga och andra rätt fint. 

30. Vad fick dig att må bra?

Mycket!

31. Vilken kille var du mest sugen på?

Min egen ;] 

32. Vem saknade du?

Olika kanske vid olika tillfällen. 

33. Vilken var din bästa månad?

Det var något bra i varje månad tycker jag!


Kommentarer
Postat av: maja

sv: kommer fira med mina gamla homies:D sj?

2012-12-31 12:42:27
URL: http://issadenicemaja.blogg.se
Postat av: Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

Sv: Näe, inte än, o har inga planer på d heller =). Varför bråka med nåt som funkar?? =)

Mina nyårslöften håller jag för mig själv tills imorgon, har fått för mig att d betyder otur att skvallra om dom innan tolv-slaget ;)

2012-12-31 14:48:49
URL: http://motherwomanwife.blogg.se
Postat av: cassandra gigel

sv; var roligt :D
tack detsamma sötis :D

2012-12-31 15:00:55
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: hihi ja jag fick en mysig nyår med min sambo:)

2013-01-01 02:26:08
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0