I see your true colors and that's why I love you

Hade en underbar dag tillsammans med älsklingen enda tills jag lämnade han för att fara hemåt. Blev en sväng till Asund och sen hem för att se Melodifestivalen. Tyckte inte det var några höjdare med, men Ulrik & kostymnissen med uptempolåten kanske var bland de bästa.

Kan säga att vid den här tiden igår sov jag som en stock! Henke och jag har nu trögglat {kollat, hehe} alla Sagan om ringen filmer, och igår var vi på den 3e och sista filmen, men efter den hemska veckan som varit med tanke på alla skolgrejer så var jag helt slut. Helt avslagen, så vid halv10 tog jag min första paus och sov ett tag. Sen ett tag till. Sen gav jag upp och la mig. Tokigt, men utvilad blev jag iallafall efter min 12-timmars sömn!

 


Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack! :D

i veckan blir det väll mest skola och plugg! lovet får jag om två veckor :)

när får du lov?

2012-02-12 11:09:03
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: 3mma

sv: Just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik:) Själv? ^^

2012-02-12 12:38:48
URL: http://gillew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0