Gästblogg nr2

Hej igen!
nepp jag är ledsen hon har inte kommit hem än så det kommer inte bli något högklassigt inlägg idag heller ;)
för er som inte känner mig så kommer här en snabb presentation!
Namn: Henrik Anders Johan Karlsson
Född: 21:02 den 22:a februari 1994
Längd: 184 cm kort
vikt: 90 kilo lätt!

Jag pluggar teknik på gymnasiet och har utöver mitt heltidsjobb som Nicoles pojkvän även fixat sommarjobb på Volvo CE i Hallsberg!
jag drömmer om att jobba som brandman i framtiden och att bo i ett fint hus på östgötaslätten så jag kan ta cykeln till Cloetta center och kolla finhockey!
------>
Jag tycker om fotboll, hockey, Nicole, jakt, Saabar osv
Jag tycker inte om Volvo, att få fläckar på kläderna, dåliga domare, färjestad samt moderater och annat borgarpack!
där har ni lite om mig och nu vet ni precis vem som sköter bloggen när madame Wistrand är borta!
tack för idag! puss på er! / Henkepenke!

Kommentarer
Postat av: marina

sv. ja det är gott.

2012-06-08 10:08:53
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Ikväll ska jag vara med min pojkvän!

Vad händer i helgen?:)

2012-06-08 12:40:13
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0