Hoping one day you'll make a dream last

Från gårdagens långa promenad. Ska ut snart igen, bara värmen lugnar sig lite...
 
Redan hemma från jobbet - nu börjar det lugna ner sig lite. Kan inte säga annat än att det är skönt. Men av det här jobbet har jag faktiskt lärt mig speciellt en sak om mig själv - jag är mer stresstålig än vad jag trodde. Har alltid sett mig själv vara ganska otålig och inte orka av alltför mycket stress kombinerat med gnälliga människor, men där har jag nog haft fel. Det är jag som står där med ett leende från öronen när kunderna ska ha det ena och det andra.
 
Förutom promenad så måste jag stå i fixartagen - snart ska vi ju åka till Stockholm. Kontrollfreaket måste kolla så att allt stämmer, packa ner kläder osv, planera lite och ni vet...
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: åh, nice

2013-08-07 18:17:18
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0