Twists and turns in life

Vilken dag!!
Gick upp vid 9, skulle hinna med rätt mycket då jag och Becca äntligen skulle träffas!
Men på förmiddagen började Svantemannen bete sig konstigt (våran katt), skrek och hade sig. Till saken hör också att han har varit lite sjuk nu ett tag, men har fått penicillin och specialmat. Vi fick ringa veterinären som sa att det inte var så mycket att hållas med. Fick avboka Becca (hade verkligen velat ses!!!)
Fan, en katt till liksom, maximal otur. Så vi for in dit, helt "beredda" på att få ta bort våran orangea älskling. MEN så visar det sig att det inte var något problem så, utan att han mest protesterade! Vi har en stor väg utanför oss så vi har haft honom som innekatt - nu har vi dock "släppt han fri".
 
 
Nu får vi se hur länge vi får ha kvar honom... Åh gose.
Vi hade en till katt innan som jag skrivit om innan, Smilla, och hon var verkligen speciell. Lite negativt klingat. Svante är speciell - men på ett jättebra sätt. Han är gosig och så otroligt myyys bara. Det hade tagit så jäkla hårt om vi hade behövt ta bort honom idag , men nu fick han en chans till och jag är så glad. Nu får vi bara vänta och se hur han tar emot världen.. eller hur han blir emottagen. Vi får vara beredda på det värsta men jag är så fruktansvärt glad över att ha haft honom som våran katt. ♥
 
 
Dessutom firar mamma och Rickard 13årig-bröllopsdag idag, mina hjärtan . Grattis, firandet blev lite hastigt och inte som ni tänkt er, men så blir det ibland. LOve you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0