You make me

6 dagar utan att blogga något alls, väldigt olikt mig! Men har haft en del att göra och tänka på. Skolan rullar på och så har min älskade finaste bästa Henrik kommit hem! Åh vad jag är glad! ♥ 
 
I veckan har jag
 
Kämpat på i skolan. Tränat ovanligt lite. Jobbat. Varit i Örebro med en vän. Saknat. Skrattat så jag gråtit. Oroat mig.  Varit irriterad. Varit irriterande. Insett lite av vad som är viktigt och som energin ska läggas på. Och vad som inte ska ha energi. Ätit godis en vanlig onsdag. Köpt nytt smink. Gjort en sak jag aldrig tidigare gjort. Eller, 2 saker. Funderat. Älsklingen kom äntligen hem. Träffat saknade Emelie. Gjort saker jag inte förstått varför jag gör dem. En fredagskväll på krogen som slutade för tidigt. Haft 40årsfest utan den nyblivna 40åringen. Målat mina naglar ljusrosa. Ägnat en hel söndag åt plugg...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finaste Niciiis!!! Puss på dig <3

Svar: <3
Nicole W

2013-09-15 18:30:36
URL: http://eeolofsson.devote.se
Postat av: Erica

Gillar den delen med att du har skrattat så att du har gråtit. Sånt är bara för härligt. =)

2013-09-16 20:35:11
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0